Berenang

.

Semalam terlajak.
Pagi tadi kesiangan lagi.
Merungut Mat Adeeb. Takut terlambat ke sekolah.
Camne la mak tak kesiangan nak ooiiii… adik kamu tu duk berjaga sampai pukul 3-4 pagi.

pakai skirt pendek

Selain dari merupa jadi nenek-nenek-si-bongkok-tiga… budak Raissa ni kuat nau berenang. Kaki tangan berkayuh laju. Apatah lagi bila nak mengamuk, makin laju berkayuh.

Masa dalam perut, selalu risau sebab dia kurang gerak. Bila dah keluar…. hamik! Tak kira masa, tempat, posisi…. kaki tangan berkayuh semedang.
Semua kuak keluar…

Lagi satu perangai dia, tak suka tinggal sensorang. Nak orang sentiasa meneman dia. Sehari dua ni, makin rancak bersembang. Cam paham nau je apa orang cakap…

kain terselak

Tengok tu.. terselak dah!
Sekejap jek sopannya kehkehkeh!!!

18 Thoughts on “Berenang

  1. esah ooo esah…bambam banau lah kau ni…nnt aunty cikmin wat besday party kak yasmin bulan 3 ni..esah ajak mummy datang tau…pakai baju gaun2 lawa ya… *geget2 esah*

  2. alahai Raisa bila nk ubah rutin tido ni, nangis abg adeeb klu btul2 terlambat kesekolah nanti

  3. he he..kak ngah..pakai an seluar panjang yo la jawab e..baru sopan momanjang..kocik dah dagu dak raissa ni sobab pipi dah kobung..comel boto dah gogham nengok e..

  4. wah, lengan baju ade ropol2.. macam baju cik siti wan kembang..

    p/s- aku dah abis pantang nanti baru nak cari gaun kembang untuk anak aku..

  5. Melatiqistyna on January 31, 2012 at 9:06 pm said:

    Muahahaha…. Patotla abem xnak pakaikan sekirt, kot x supan anak Dara eh… :)

  6. wewitt…
    bambam tol raissa nih..

  7. comelnya Raissa, bila la agaknya dapat baby mcm ni :)

  8. berenang ke berkayuh kak ngah.. camtulah payah omak kito jago kito lu kan

    • kakngah on February 4, 2012 at 5:13 am said:

      deduo eh kak..
      ingat dulu ayah selalu koba.. “ingek sonang nak bagi korang makan…??” jam tu tak paham na maksud eh. bilo dah ado ank sndr ni.. tau la raso eh camno..

  9. makin bambam heroin kecik ni. cute sgt

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation