Nursing Bra

menetek

Ada lagi puan Abby oooiii… :P

Selain nursing cover, lagi satu keperluan seorang ibu yang menyusukan bayi ialah nursing bra atau baju dalam menyusu. Masa Adief, kakngah dapatkan stok nursing bra kat Mydin. Sebelum bersalin gigih la paksa rela Abem bawak kakngah gi Mydin yang berdekatan.

Sayangnya, takde dah nursing bra :(
Penyelesaiannya… shopping online la. Aiiiloooikeee!

Lepas tu adik kakngah sajes Avon Nursing Bra. Elok jek habis pantang, terjah Avon kat pekan tanjung. Kebetulan memang Avon tengah ada promosi nursing bra. Avon nursing bra ni bukannya tetiap bulan ada.

avon nursing bra

Kesimpulannya antara nursing bra online dengan Avon nursing bra, cap Avon the best. Dari material, jahitan, shape, rupa paras hingga keanjalan getahnya. Tapi harga memang jauh beza la. Cap online dalam Rm9 bape sen tah harga ahli. Cap Avon, Rm20++ harga ahli.

Apa ada hal… eceh!
Alah membeli menang memakai.

psp

Bonus dari Avon.
Ada langkah-langkah macamana nak mendapatkan saiz coli yang sesuai dan panduan pemeriksaan sendiri payudara. Cakap pasa pemeriksaan payudara sendiri ni, jangan lupa yer kengkawan… buat PSP setiap bulan. Tak susah pun. Lepas mandi pun voley!!!

Untuk ibu-ibu yang menysukan bayi macam kakngah ni, lebih digalakkan buat PSP selepas menyusukan.

6 Thoughts on “Nursing Bra

  1. kakngah.. izan pun mmg tgh mencari2 nursing bra ni. wpun jauh lagi perjalanannya, harus buat persediaan awal kan.

  2. Saya pengguna setia bra Avon. Cantik & selesa…

  3. Muahaha… Pasni ape la brg nursing g yg ko nak boli ngah… :D

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation