Only for you

Yes!
Only for me.
Tajuk omputih lagi :P

love shape macaron

Tidak perlu diperkenalkan lagi. Sidang hadirin dan hadirat yang dikasihi sekalian sudah sedia maklum apakah ia.

Love shape macaron baby!

[sila baca style Buddy Valastro]

heart shape macaron

Heart shape macaron ni hadiah dari cikmin.com untuk 2ND BIRTHDAY BLOG & MACARON GIVEAWAY. Ofcoz la kakngah menang. Habis tu kamu orang ingat Cikmin sesuka jek nak bagi?

El, ekau jangan jeles hoccay!
Sapo suruh tak masuk GA Cikmin haritu ngeh!ngeh!ngeh!”


Ada lagi hadiah Cikmin bagi – kalender 2012 Emila Yusof. Lepas tu kan… Cikmin kata ada bonus tambahan. Apa eh bonus tambahan ittew?? Yeah! 3 keping baucer KFC. Gumbira sakan Adeeb & Adief tengok baucer KFC tu hihihi!!!

baucer KFC

Macaron sampai petang Rabu. Kakngah biarkan dulu atas meja.

“Apa tu?”
“Macaron”
“Bukak la…”
“Taknak. Nak tunggu boboy balik.”
“Eleh…. siap tunggu anak kesayangan balik…”

Taknak bukak depan Adeeb & Adief. Diorang leka je, sesenyap bawak ke dapur. Keluarkan dari kotak dan sorok dalam esbok antik cap singo kakngah tu. Sampai harini takde sape jumpa lagi kuikuikui!! Adam balik asrama sok g baru bukak. Makan sama-sama….

Macaron ni, lagi lama disimpan dalam esbok lagi sedap tau. Shell & filling bertambah mesra gittew. Ada yang ngences tak? Boleh je order kat Cikmin kat SINI. Cuma kakngah tak pasti samaada macaron bentuk hati ni ada lagi ke idak…

17 Thoughts on “Only for you

  1. nok..voucher tu kau boleh guna kat pizza hut juga tu.. :P kagum betul aku tengok macs ni sikit pun tak retak dan lebih kagummmmmmmmm lagi penerimanya boleh tahan tak makan lagi macs ni..gud job nok!

    • kakngah on February 20, 2012 at 4:23 pm said:

      bebudak nak makan kfc. dah selamat pun aku redeem hr sabtu hrtu.

      ko kompem kagum, ada belen 3 ketul lg dlm esbok. aku simpan nk posing ngn esah hahahaha!!

  2. kasih seorang abem..huhuhu

  3. Alaaaaa .. Bkn El je Kak Ngah. KC pun jelessss sbb terlepas join. Best tu kak ngah macaron cik min.

  4. voucher tu bleh guna kt kepci, pizza n ayamas!
    bak mai sekeping!

    :P

  5. ko tau 2 je kakngah den mmg jeles kan…
    den bukan apo kakngah..sat lagi den msok GA ni
    sure xde rejeki tau..tu yg tensen nak msok
    lagi2 kalo nama ko kak ado..ofkoslah xde peluang …

    ritu el ada gak dpt voucher cam kakngah dpt tu..dah solosai kami klem

    tiap kali ko dpt kak psl adiah2..meroyan x abis2 el ni taw muahahaha ntah ape lah bertuah ko ni kak ehhhhhhhhh heran ajaib felix aku :)

  6. org lain dah nak termuntah muak makan macaroon ni…den skali pun lom ponah makan. ko x sian ko kek den ni ha?

    • kakngah on February 20, 2012 at 4:30 pm said:

      sian.. maun tak sian. habih tu nak buek camno.. jauh na.. kok sebolah ghumah buleh yo den ulo an sebijik buek ilang kempunan….

  7. wah byknya kakngah dpt hadiah dr cikmin… tahniah

  8. Pingback: Tebus baucer KFC | lindarosman.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation