… sambungannya …

.

Abem takde ni. jadi nelayan sebentar. Abem g memancing di laut dalam ngan kengkawan dia… bagi masa untuk have fun dengan kengkawan dia. keluar bawak bebudak ni jenjalan, belum ada keyakinan nak drive anak gajah sendirian di jalan persekutuan. kakngah cuma berkeyakinan memandu anak gajah di lebuhraya utara selatan atau yang seumpama dengannya je… :P maka, harini aktiviti memerap kat rumah tanpa jemu.

memula tau dia nak gi mancing laut, pesan suh bawak balik ikan parang 5 kaki panjang hahahaha!! kurang dari tu.. ai takmo. nak yang panjang sajok!
tapi, bila Abem tanya nak ikan apa pagi tadi …
… kakngah jawap …
kakngah tak nak ikan apa-apa. kakngah nak Abem. nak Abem balik dengan selamat esok. kakngah dan anak-anak setia menanti di rumah.. :(
ai emo hoccay!!~

hhhmm..
ai dah rindu dia walaupun baru beberapa jam berpisah…

pagi tadi, selepas Abem berangkat kepergian.. kakngah sambung baca hingga habis novel kalimah jiwa karya haiza najwa terbitan alaf 21 yang mak buyong korang sibuk nak tau apa endingnya… dia kan excited bab selaput dara yang tidak terkoyak ittew… kehkehkeh!!

selepas dia diselamatkan oleh peguam muda tu, dia dilamar oleh peguam tu. tapi, kebahagian hanya dikecapi sementara je. mahligai mereka diganggu gugat oleh mata-mata jahat yang sentiasa memerhatikan dia. mereka masih berdendam dan memburu dia.

malah ayahnya sendiri sanggup menculik dan menjual dia kepada seorang lelaki inggeris dengan nilai 150k. siapa lelaki inggeris itu? adakah masih ada tuah lagi buat dia untuk melepaskan diri sekali lagi seperti dia berjaya keluar dari sarang pelacuran kelas atasan dulu??

selain ancaman dari tali barut jahanam tu, rumah tangga dia yang baru dibina bersama peguam muda itu turut disapa badai dari sorang wanita yang menagih cinta suaminya. macam-macam onar yang ditaburkan untuk memisahkan dia dari suaminya. sekali lagi.. adakah dia berjaya menyingkir parasit itu?? atau parasit itu sedar diri???

ha.. korang baca la sendiri yer..
jangan marah.. nanti kene jual.. kehkehkeh!!!

30 Thoughts on “… sambungannya …

  1. hahahhahhaha… ingatkan dah tau akhirnya gi mana.. hahahah jahat gila kak ngah.. kekkeek :p tapi ai saspek mesti bess ending nih. tapi mestilah melalui pelbagai onak ranjau duri.

  2. kuong asam ko kakngah…hahahahaha

    dasat jugak penangan pompuan tu no…smpi org ingeris pun mau kt dia..gamaknye ingeris tu nak torai tobek kot hahahahaha
    nti smbung lg eh kak ngah..aiii very xcited nk bc..maklumlah minat bc dh lama pupus :)

  3. adui kak ngah..apa tak teruskan..tak yah le..akak baca..sikit je lagi kan..

  4. ishh… ingatkan ade kesudahan cerita. soh baca sendri plak… kejam tui la.. :p

    kakngah, husband kakyong hari2 g mancing.. pergi lepas zohor, balik lepas maghrib.. huhuuu.. kdg2 tensi jer.. yer la ptg2 kan time havoc nak melayan anak & kita plak bateri pun dah kelip2 jer… huhuuu..

  5. huiyai…
    ni tak boleh jadi ni…
    ingatkan baru nak tobat beli-beli novel tau…
    kalau dekat boleh kita tukar-tukar..
    hehe..

    kita dekat kan?
    nak gak rasa ikan-ikan tu..

    er.. Nyanyian Tg Sepi yg kak ngah pernah tanya tu… member pinjam pastu lesssap.. Surat Ungu Untuk Nuha pun sama… grrrr.

    • @Azrina3.7,

      tu la.. kalau dekat blh tukar2 kan.. jimat pun yer..

      dekat?? mmg dekat. seberang bukit tu jek kekekeke!!

      tu yang bengang kalau bg member pnjm lps tu buat harta. kngh belum pernah bg sesape pinjam. bkn kedekut, cuma xder sape pernah mntk pinjam. :P

  6. ai takmo komen apa…tapi

    hhhmm..
    ai dah rindu dia walaupun baru beberapa jam berpisah…

    ai geli meremang bulu ketiak lah baca ayat tu…

  7. cita kasi abislah kak ngah…hehehe

  8. keh keh terkono !

  9. Bawa ikan parang….hmmm, sedap.

    Jangan bawak parang ….:D

    (Rindukan suami…..dendam terindah..hehehe)

  10. waaaaa! bestnyeee fiza suka!

  11. wow, byk sungguh cabaran!

  12. ala kakngah neh nape baca sikit2 jer, suspender betol la…..hahahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation