tips memilih cermin mata

.

Semenjak dah tak bekerja ni, cermin mata kakngah bertahan betul. Sekarang ni, kakngah hanya bercermin mata bila keluar je. Kat rumah selesa tanpa cermin mata. Kalau tak dulu, tetiap tahun mesti nak kene tukar cermin mata baru. Samada dah patah atau calar balar atau dah terkangkang. Bila pakai tu, mudah jek melorot…..

Kakngah nak kongsi sikit tips memilih cermin mata dengan kamu orang yang bercermin mata. Lagipun pemakaian cermin mata bukan sahaja untuk mereka yang rabun atau yang ada masalah penglihatan sahaja. Tapi dah macam aksesori yang jadi trend ikutan sekarang ni. Ramai yang pilih lebih kepada citarasa, status dan gaya dari yang sesuai dengan bentuk wajah.

cermin mata
Continue Reading →