Lampin kain dakEpal

Untuk dakEpal, mummy dia takde beli selai pun cloth diaper [CD]. Ulang pakai hak Adief punyer. Ada la lebih kurang dalam 15 keping gitu.

Betul-betul jimat. Sekali beli, pakai terus sampai la ke anak yang ke berapa. Janji tak lunyai lagi. Takat bocor tu, memang ada. Al maklom la masuk generasi ke 2. Prestasi tidak lah semantop CD baru.

cloth diaper star printed

Tapi, memang ada jeki dakEpal la nak merasa pakai CD new brand gitu. Mummy dakEpal menang like & share contest Siti Nurbaiya Baharun Naim kat FB. Dapat sekeping cloth diaper babyland bamboo charcoal star printed dari Bettermoms Enterprise.
Continue Reading →

CD datang kembali….

Yer… Tora CD datang kembali… CD yang dimaksudkan ialah cloth diaper atau lampin kain moden. Dah nak masuk 3 bulan baru kakngah menCDkan dakEpal. Kali ni, 1 sen pun tak kuarkan modal untuk berCD. Untung poket Abem :P

Nape ngah? dakEpal dapat sponsor CD ke??

Ada ke yang nak sponsor??
Ish! takde la. Tapikan… kan… kan… kalau ada, apa la salahnya. Rezeki namanya tu.

coolababy CD

Tak payah kuar modal nak menCDkan dakEpal ni sebab pakaikan balik semua CD Adief. Ini untungnya bila berCD. Hanya perlu kuarkan modal sekali je. Kendian boleh pakai untuk anak-anak yang seterusnya.

Teringat pulak memula menCDkan Adief dulu…

pakai CD
Continue Reading →