20 Thoughts on “Wordless Wednesday ; Cukur botak Cukur bantal

  1. salam,

    kejap dah mmbesar bby kakngah … ;)

    bby sy pun ada cukur bantal mcm ni ;)

  2. Melatiqistyna on February 1, 2012 at 9:28 am said:

    Hehehe, tu lah kuat sgt kayuh smbil geleng pale la tu…. :D

  3. xpe..tecik lg nih. Sok dah besau, x merasa raisa ni rambut boyish gini. Osah omak kao dok tocang kuda manjang nnt..apak kao plak?? Osah berbulu bijik mata eh tgk anak daro dio bertocang kudo sambil pakai reben fink

    hihihi

  4. Klu ada anak kecik mmg camni la jadi kepalanya…sok2 dah botak,makin lebat la rambut anka k.ngah ni ya.

  5. leherrrrrr….

    kontot!

    hehe geramnya dgn dia…bila aku nak singgah pi pecet2 dia ni

  6. Cantiknya design blog dh baru ye kak Ngah, mmg ginilah gayanya dicukur bantal ;)

  7. anak2 el semua ghope tu kak..tp xdelah cam raissa..dia tompok2 muahahaha

  8. aloo kejapnya dah besar kan , haha anak org memang rasa kejap je

  9. ckur bantal?first time dgr..

  10. macam anak saya si zayyan dulu..kena botakkan sekali lagi dek kerana effect cukur bantal..hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation