41 Thoughts on “wordless wednesday ; satu untuk awak, satu untuk saya

  1. saya nak yg botol susu tu . hehehe

  2. sapa la punya tu..nak dua2..he he

  3. ko pencinta produk tupperware jugak ye, kak ngah!

  4. Utk sy yg mne utk awk yg mne? Due2 utk sy bules?

  5. kalo sikecik akak yg nengok gambar ni, mesti dia pilih botol susu..hehehe

  6. iyo iyo….!!tau tau….!!!
    minum byk2 yo…:)

  7. ni sorang lae buat rabu Bisu…

  8. aku tau susu tuk sape dan sape..aku punya mana?

  9. nak tunjuk tupperware kerr???

  10. - tokey tupperware?

  11. hahaa..nak yang botol tu ! :)

  12. sah ko preggy kan?

  13. kata bisu, tapi tajuk eh panjang kemain.

  14. untuk yg lagi 3 orang takde ke? :P

  15. abis..utk auntie tadek ke? kekeke

  16. waa satu sorang tu…baiknya ibu

  17. kakngah,

    takkan dua je, tuk Abem mana… hahahaha

  18. waha teringin nk jadi baby balik la… ummm

  19. untuk kito-kito ni mano pulak kangah…

  20. Pingback: Komen dan dah menang! | lindarosman.com

  21. Melatiqistyna on February 15, 2012 at 5:59 pm said:

    Cemana aku leh termiss n3 NIH ngah… Muahahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Post Navigation